Özel Fuar Çantaları Verirken Dikkat Edilmesi Gerekenler

 Bir ticaret fuarı, müşteriler, satıcılar ve endüstri liderleriyle yeni bağlantılar kurma ve mevcut bağlantıları güçlendirme şansıdır. Bu ilişkileri güçlendirmeye hevesliyseniz, ticaret fuarınız için sahip olduğunuz promosyon fikirlerini dikkatlice planlayacak ve uygulayacaksınız.

Yine de soru devam ediyor; Etkinliğin sizin için olduğu kadar onlar için de unutulmaz olduğundan nasıl emin olabilirsiniz?

Reklam malzemeleri bir yana, etkinlik bittikten çok sonra ziyaretçilere sizi hatırlamaları için bir şans vermelisiniz. Bunu başarmanın en iyi yolu, tekrar tekrar kullanabilecekleri özel bir ticaret fuarı hediye ürünü yaratmak için biraz çaba harcamak olacaktır. Evet, kişiye özel çantalardan bahsediyoruz !

Fuar katılımcılarına kalıcı bir değer sağlamak istiyorsanız, yeniden kullanılabilir çantalar, pazarlama mesajınızı ve logonuzu mekanın sınırlarının ötesine taşıyacak sürekli kullanımı sağlamanın harika bir yoludur. Ancak böyle bir durum için hiçbir çanta işe yaramaz.

İyi bir yatırım getirisi elde ettikten çok sonra kampanyanızı genişletmek ve avantajlardan yararlanmak istemeniz olasıdır. Bunu başarmak için hem işletmeniz için neyin işe yarayacağını hem de diğer pazarlamacıların yapma eğiliminde olduğu hataları göz önünde bulundurun.

 


Kaçınılması Gereken Pazarlama Hataları

Bulabileceğiniz En Ucuz Çantayı Seçmek

Oldukça kısıtlı bir bütçeniz varsa en ucuz çantaları düşünmek oldukça mantıklı. Yine de çantalar bir haftadan daha uzun süre kullanımda kalmazsa harcamalarınız boşa gidebilir.

Mümkün olduğunca uzun süre gösterim üretmeye devam etmelerini istiyorsunuz. Bu nedenle, kaliteli malzemelerden iyi bir şekilde yapılmalı ve pratik bir zorunluluk olarak görülmelidir.


Garip Şekilli Çantalara Gitmek

Resminiz ne kadar inanılmaz olursa olsun, çantanın kendisi önemli bir husustur. Boyutu ve şekli, alıcının ondan ne kadar faydalanacağını eninde sonunda belirleyecektir. Çok sık kullanılamayan daha ucuz, daha küçük çantalar veya yalnızca belirli ürünlere uyan şekiller, bu ürünlerin sahip olduğu harika promosyon potansiyelini kaçırmanıza neden olabilir.

Pek çok pazarlamacı, stanttaki ücretsiz bir hediyenin tüm etkinliği katılımcılar için çok daha keyifli bir deneyim haline getireceğinin farkında değildir. Kaçınılmaz olarak, bu eşantiyonlar izleyicinin markayı daha olumlu bir şekilde hatırlamasına yardımcı olabilir.

Ancak, sadece markayı öne çıkarmak için herhangi bir ucuz ürün sunmak, gidilecek doğru yol değil. Evet, bu tür ürünler markalaşma nedeniyle pazarlama mesajını iletebilir ve hatta fuarda değerli görünebilir.

Alıcılar, markanın bu ürünleri yüksek kaliteli ve pratik hale getirmeye pek önem vermediğini gördüklerinde, olumsuz bir görüş oluşturabilirler. Ne yazık ki, gelecekte bunları değiştirmek için fazladan yol kat etmeye hazır değilseniz, bunlar kesinlikle bir ömür boyu sürebilir.


 


İdeal Fuar Çantanızı Bulma ve Özelleştirme

Öyleyse, neden şimdi kendin için kolaylaştırmıyorsun? İdeal fuar çantasının şu olduğunu unutmayın:

  • Uygun maliyetli
  • Dayanıklı ve pratik
  • Göz alıcı (hem tasarım hem de sanat eseri)
  • Kaliteli malzemeler ve uzun ömürlü markalama yöntemleri kullanılarak iyi yapılmış

İster inanın ister inanmayın, nereye bakacağınızı ve hangi hatalardan kaçınmanız gerektiğini biliyorsanız, bu tür çantalar var. Gezinirken, her ticari fuarın büyük bir başarıya ulaşmasını sağlayacak bilinçli bir karar verdiğinizden emin olmak için aşağıdakileri göz önünde bulundurun:


Hedef Kitlenizi Araştırın

Hedef kitleniz ve ihtiyaçları hakkında zaten çok şey biliyor olabilirsiniz. Çantalara gelince, onları aylarca hatta yıllarca kullanmaya devam etmelerini sağlamak için pratiklik kısmını çivilemelisiniz.

Tercihleri ​​değişebilir. Ebeveynler ve yaşlı yetişkinler, baskılı pamuklu çantaları veya oldukça fazla ağırlık alabilen özel alışveriş çantalarını tercih edebilir. Buna karşılık, genç nesiller markalı büzgü ipli çantaları ve kişiselleştirilmiş sırt çantalarını  daha çekici ve günlük kullanım için uygun bulabilir.

Neyse ki, tüm bu çantalar pratik ve bu nedenle bir sonraki ticaret fuarınızda kolayca dikkat çekecek kadar çekici. Ayrıca markanın yerinde olmasını sağlayarak ve tek bir bakışla ilgi uyandırarak ekstra puanlar kazanabilirsiniz.




Kalitenin İyi Olduğundan Emin Olun

Düşük kaliteli çantalar, kolayca yırtılabileceği veya zamanla şeklini veya rengini kaybedebileceği için çok uzun süre kullanılmayacaktır. Şu anda, dikkate alınması gereken çok sayıda dokuma ve dokuma olmayan kumaş çanta var. Seçim yine de ihtiyaçlarınıza ve sanat eseri fikirlerinize bağlıdır.

Hem kalitesiyle etkilemek hem de güçlü bir ifade vermek istiyorsanız, çevre dostu yeniden kullanılabilir dokuma olmayan veya dokuma çantalar her zaman iyi bir seçimdir. Herhangi bir işletmenin kendi avantajına kullanabileceği klasik ve çekici favoriler olan markalı jüt torbaları ve özel pamuklu torbaları düşünün.

Bununla birlikte, bu çantaları nasıl markalayacağınızı ve en sevdiğiniz malzeme için hangi markalama yöntemlerinin en iyi sonucu verdiğini düşünmelisiniz. Örneğin, jüt torbalar tek renkli sanat eserleriyle eşleştirildiğinde mükemmeldir. Kalbinizi çok renkli markalamaya ayarladıysanız, polipropilen muhtemelen daha iyi bir seçimdir.

Sanat eseriniz daha detaylıysa ve herkesin fark etmesini istiyorsanız, dokunmamış PP torbalar radarınızda olmalı. Ancak hangi kumaşı seçerseniz seçin, renklerinizin markanızla tutarlı olduğundan emin olun.

Marka adınız gibi, markanızın renkleri de marka kimliğinin bir parçasıdır. Çantalarınız için rastgele bazı tonlar seçerek onların tüm amacına ters düşebilir ve insanların kafasını karıştırabilirsiniz. Sonuç olarak, bu onların işinizi hatırlama şansını azaltabilir.


İlgili içerik: Bu yazı ilginizi çekebilir.Çantaların En İyi Promosyon Malzemesi Olmasının Nedenleri


İletmek için Güçlü Bir Mesaj Düşünün

Daima etkinliğin temasını veya daha doğrusu tanıtmak istediğiniz belirli bir ürün veya hizmeti göz önünde bulundurun. Çantalarınız, sanat eseri aracılığıyla bunlarla ilgili sözleri yaymanıza ve kullanıcılara işletmenizin üzerinde çok çalıştığı yeni kavramları hatırlatmaya devam etmenize yardımcı olabilir.

Daha da iyisi, sanat eserinizi bazı ticari fuar katılımcılarının yararlı bulabileceği diğer bilgilerle tamamlamayı düşünün. Çantalar genellikle geniş bir baskı alanına sahip olduğundan (boyuta bağlı olarak), iletişim bilgilerinizi, ofis adresinizi ve logonuzu yazdırabilirsiniz. Tüm bu bilgiler, yakın gelecekte sizinle iletişime geçmek isteyebilecek veya ihtiyaç duyabilecek çantalardan etkilenenler için geçerli olabilir.



Rakiplerinizi Yenmek İçin Biraz İddalı Olun

Son olarak, fuar çantalarınızın mümkün olan en iyi şekilde öne çıktığından emin olun. Kaliteye dikkat etmenin yanı sıra, tasarım üzerinde biraz daha çalışabilirsiniz. Kısacası, onları kullanıcıların gözünde daha değerli kılacak bazı çekici özellikler ekleyin.

Örneğin, kayış uzunluğunu daha fazla vücut tipine uyacak ve günlük kullanımda daha kolay olmasını sağlayacak şekilde düşünün. Benzer şekilde, çantalarınızın fermuar kapatması varsa, birkaç kullanımdan sonra kırılmayacak kaliteli fermuarlara yatırım yapın.

Daha da iyisi, çantaların pratikliğini artırmak istiyorsanız, yan cepler ve benzer kullanışlı diğer bölmeler ekleyerek bunları daha da özelleştirmeyi düşünün. Bu ekstralar, çantaları günlük, sürekli kullanım için daha işlevsel ve çekici hale getirmelidir. Sonuç olarak, gelecekte size beklediğinizden daha fazla marka bilinirliği ve daha fazla iş getirebilirler.


İlgili içerik: Bu yazı ilginizi çekebilir. Kurumsal Etkinlikler için Hediye Çanta Fikirleri


Katlanabilir alışveriş çantaları , kanvas çantalar , spor çantaları , iş çantaları ve seyahat çantalarını içeren promosyon çantalarımızın tamamına göz atın. Daha fazla bilgiye ihtiyacınız varsa veya herhangi bir özel sorunuz varsa, deneyimli ekibimizin bir üyesini 0(212) 505 13 88 - 0(212) 659 08 80 numaralı telefondan aramaktan  veya  bugün bize e-posta göndermekten çekinmeyin.

Yorumlar

Popüler Yayınlar