Promosyon Çantaların Gücü

Yakın zamanda yapılan bir pazarlama kaynağı anketine yanıt veren kişilerin yarısından fazlasının (%62), bir promosyon ürünü aldıktan sonra bir reklamverenle iş yaptığını biliyor muydunuz? Promosyon ürünleri yalnızca müşterileri satın almaya veya bir hizmet almaya ikna etmenin harika bir yolu değil, aynı zamanda marka bilinirliğini artırmak için de idealdir. Bununla birlikte, özellikle promosyon çantalarının, şirketlerin ve kuruluşların pazarlama kampanyaları söz konusu olduğunda göz önünde bulundurmak isteyebilecekleri bazı müthiş pazarlama avantajları vardır.

  

Pazarlama İzlenimleri 
Analistler, promosyon çantalarının her yıl 5.732 pazarlama gösterimine yol açtığını ortaya çıkardı. Bu tür bir teşhir söz konusu olduğunda başka hiçbir promosyon ürünü yaklaşmıyor gibi görünüyor. Aslında, bir sonraki en 'etkilenebilir' öğeler büyük harflerdir ve her yıl 3.153 pazarlama gösterimi ile büyük sınırların gerisinde kalırlar. Tişörtler, her yıl yalnızca 1.990 pazarlama gösterimini değerlendirir. T-shirtler gösterim başına ortalama 0,5 TL mal olurken, çantalar gösterim başına yalnızca 0,1 TL mal olur ve bu da onları olağanüstü bir pazarlama değeri yapar.
  
Marka tanıma 
Birçok şirket, marka bilinirliği oluşturmak için promosyon ürünlerine yatırım yapar. Bu öğeler bir şirketin logosunu, adını ve sundukları hizmet veya ürün türünü güçlendirebilir. Kalemler ve kapaklar da marka bilinirliğini destekleyebilirken, bir şirketin markasını ve daha fazlasını etkili bir şekilde sergileyebilen bir çantanın aksine, alanları sınırlıdır. Çantalar yaptıkları işte o kadar başarılı ki, araştırmalar insanların %82'sinin bir promosyon çantasında bir reklam vereni tanımlayabildiğini ortaya koyuyor. Bu, reklamcıları her yıl pazarlama kampanyalarını desteklemek için promosyon çantalarını düşünmeye ikna etmesi gereken harika bir istatistik. İlginç bir şekilde, araştırmacılar ayrıca %52'sinin promosyon çantalarında tanıdıkları markalar hakkında olumlu bir izlenime sahip olduğunu ve insanların %59'unun kendilerine promosyon çantası sağlayan şirketle iş yaptığını buldu.
  
Promosyon Çantaların Potansiyeli 
Tahminler, Amerikalıların %29'unun bir promosyon çantasına sahip olduğunu gösteriyor. Bu, Amerikalıların %71'inin sahip olmadığı anlamına gelir. Bu, daha birçok şirketin promosyon çantaları kullanarak pazarlama çabalarından yararlanmaları için yer olduğunu gösteriyor. Şirketler ayrıca erkeklerin %20'sinin bir promosyon çantasına sahip olduğunu, kadınların ise %37'sinin sahip olduğunu bilmek isteyebilir. Pazarlamacılar, istatistiklerini kendi avantajlarına kullanmanın yollarını düşünmek ve daha fazla pazarlama gösterimi sağlamak ve genel reklam kampanyalarını geliştirmek için çantalar gibi etkili promosyon ürünleri sunmak isteyecektir.
 


Promosyon çantaların kalıcılığı 6,3 ay olduğu için, pazarlamacıların tercih ettikleri pazarlama öğesi olarak bunları seçmeleri iyi olur. Tüketicilerin yanında bulundurabilecekleri kullanışlı bir ürün seçmek her zaman ideal olsa da, tişörtlerin yalnızca 5,7 aylık kalıcılığı ve yazı gereçlerinin yalnızca 5,1 aylık kalıcılığı vardır. Bu nedenle, şirketlerin pazarlama kampanyalarını geliştirmek için promosyon çantaları seçtiklerinde pazarlama harcamaları çok daha ileri gidiyor.

Özel logonuzla markalı promosyon çanta fiyatları için bugün Nobel Çanta ile iletişime geçin.

Yorumlar

Popüler Yayınlar