Doğru Promosyon Çanta Nasıl Seçilir

Çantalar promosyon pazarlamacıları için muazzam fırsatlar sunuyor. İşin püf noktası, pazarınızı anlayan, özetinizi kavrayan ve potansiyelini nasıl en üst düzeye çıkaracağını bilen şirketlerle çalışmaktır. Fuarlarda, etkinlikler ve gösteriler sırasında marka varlığınızı güçlendirmek için promosyon çantaları kullanmanın uzun zamandır mantıklı olduğu kabul ediliyor. Peki, sergi çantanız söz konusu olduğunda, size rakiplerinize karşı üstünlük sağlayacak, öne çıkan ve uzun süreli etki yaratacak olanı nasıl seçersiniz?



Son 15 yılda, Nobel Çanta, markanızın insanların hakkında konuştuğundan emin olmak için son on yılda ticaretin en etkili hilelerinden bazılarını aldı.


Marka odaklı ve müşteri bilgili olun: İnsanların hakkında konuşmak istediği deneyimler yaratmak ve bunu gösteri kampanyanızın tamamına entegre etmekle ilgilidir; algılanan değerden ziyade gerçek değer yaratmaktır. Çantaları genel pazarlama kampanyanızın bir parçası olarak değerlendirin ve sezonluk fırsatlardan yararlanın.

Yerçekimi Çekişi: İnsanlar, yeni bir bakış açısına sahip markalara yöneliyor. Sadece logolu markalı bir çantaya bağlı kalmayın. Ürünü kullanma veya markayla çalışma deneyimini yansıtan görseller basmayı düşünün. Kampanyanıza uyan canlı mesajlar kullanın.

Yeni bir konsept ve yeni bir yaklaşım yaratın : Pratik, teklifinize uyan ve markanıza uygun çantalar seçin. Unutmayın, “Go Big” orta/küçük yerine büyük bir çanta seçerek markanızın rakiplerin çantasında kaybolmamasını sağlayabilirsiniz.

Önceden Planlayın ve zamandan ve paradan tasarruf edin: Teslim süresi ne kadar uzun olursa, seçiminiz o kadar geniş olur; karşılayabileceğiniz kaliteyi ve öne çıkma şansınızı arttırmak. Ekspres servis yerine istediğiniz ürünleri ve faturanıza uygun ürünleri ödeyin.

Çevreci olmak kolaydır : Çevreyi düşünün, hem iş dünyasının hem de tüketicilerin gündeminde hâlâ üst sıralarda yer alır . Yeşil mesaj markanızın ayrılmaz bir parçası mı? Eğer öyleyse, bu konumu güçlendiren ve bir eko-bag ile bağlılık gösteren çantaları seçin. Çok sayıda stil, boyut ve renk mevcuttur, böylece stil ve pratiklikten ödün verilmez.

Herhangi bir promosyon etkinliğinin nihai amacı, potansiyel müşterilere onları hatırlayacakları bir şey vermek için promosyon ürünleri ve markalı çantalar dağıtarak şirket için daha fazla gelir elde etmektir.

Özellikle iş promosyon ürünleri ve çantaları tam da bunu ve daha fazlasını yapabilir.




Onlar sadece bir reklam veya promosyon tamircisi değiller. Ayrıca, performansı veya satış çıktısını artırmak, marka kültürü ve tanınırlık yaratmak için araçlar olarak işlev görebilirler. Pazarlama karmasının ve reklam etkinliğinin diğer bölümlerini tamamlayabilirler, daha geleneksel pazarlama karmalarının rekabet edemeyeceği bir esneklikle, katılımcılara ve pazarlamacılara uzun süreli etki ve getiriler sunabilirler.


Daha fazla bilgi için 0(212) 505 13 88 - 0(212) 659 08 80 numaralı telefonu arayın  veya bizi www.nobelcanta.com adresinde ziyaret edin  .

Yorumlar

Popüler Yayınlar