Promosyon Çanta Yaptırmak Yatırıma Değer mi

Pazarlama, genellikle sıkı bir bütçeye ve daha yüksek önceliklere sahip küçük veya yeni işletmeler tarafından sonradan akla gelen bir düşünce olarak ele alınır ve pazarlamaya para harcamak bir israf gibi görünebilir. Ancak başarılı şirketler ve Coca-Cola gibi hane halkı isimleri pazarlamaya her yıl milyonlarca sterlin yatırım yapıyorlarsa, her yıl sağladığı büyük yatırım getirisine bankacılık yapıyorlarsa, neden her işletme bütçesinin bir bölümünü yönetmiyor? yol?



Birincil sebep yok. Etkenlerden biri, pazarlamanın genellikle bir gereklilikten ziyade bir çare olarak görülmesidir. Pazarlamayı baştan itibaren tutarlı bir büyüme ve sürdürme stratejisi olarak uygulamak yerine, işletmeler, proaktif değil, reaktif davranarak zayıf satışları iyileştirme girişimi olarak pazarlamaya yönelecekler. Benzer şekilde, işletmeler başarılı olduktan sonra, pazarlama parlaklığını yitiriyor gibi görünüyor, ancak pazarlamayı doğrusal veya sonlu bir süreç olarak düşünmek bir hatadır. Pazarlama ile işinizi ayırmak yerine, başarılı ve sağlıklı pazarlama, işin her yönüne entegre edilmeli ve dikkate alınmalıdır. Pazarlama, esasen nihai ürünü açısından görülen bir iştir, müşterinin gördüğü şeydir ve bu nedenle, geliri optimize etmek için son derece önemlidir.


İşletmenizi pazarlamayı düşünürken, en önemli ancak sorunlu çıkmazlardan biri onu nasıl pazarlayacağınızı seçmektir. Dijital pazarlamanın gelişiyle birlikte, mevcut pazarlanabilir kanallar çoğaldı ve bir zamanlar basit olan bir seçim çok daha karmaşık hale geldi. Dijital pazarlamanın erişilebilirliği, herhangi bir küçük işletmeye birkaç çevrimiçi öğretici okuma zamanı ile bazı çözümler sunarken, pazarlama ihtiyaçlarınız arttıkça, sorunun özü, hangi tür pazarlamanın bana en iyi getiriyi sağlayacağı haline gelir. benim yatırımım?


Dijital pazarlama çağında, promosyon çantalar ve ürünler gibi geleneksel pazarlama teknikleri modası geçmiş veya hatta eskimiş görünebilir, ancak tahmini 715 milyon sterlin değerinde bir pazarla, promosyon çanta ürünleri hala pazarlama endüstrisi için son derece tehlikeli.


Pazarlama stratejinize promosyon çanta ürünleri dahil etmenin, çoğu reklamcılık biçimine eşit veya daha yüksek bir yatırım getirisi (YG) sunduğunu gösteren çalışmalarla, bu, araştırmaya ve yatırım yapmaya değer bir yoldur. Promosyon çanta ürünlerini düşündüğümüzde, çoğumuz düşünüyoruz Bir şekilde biriktirdiğimiz evlerimizin etrafında yatan 5000 kalemden. Bu kendi içinde belirli bir etkinlik olduğunu kanıtlasa da, genel olarak, promosyon çanta ürünleri çok daha akıllı ve yaygındır.


Promosyon çanta ürünleri, kesinlikle, özel olarak markalanmış herhangi bir öğe, ürün veya hediyedir ve bir şirketi tanıtmak için verilir.


Bu tür pazarlama, doğrudan satışa daha az odaklanırken görünürlük üzerinde çalışır. Promosyon pazarlaması, bir markanın faydasını kanıtlamak için var, bir şekilde hayatınıza fayda sağlarken, tüm bunlar size şirketin varlığını ustaca hatırlatır. Harika promosyon çanta pazarlaması, kullanımında markaya veya şirketin belirli ürün / hizmetine bağlanmanın bir yolunu bulur. Örneğin, Starbucks ve Coca Cola gibi pazar monolitleri herhangi bir ürün vermiyor gibi görünüyor, 5. Venti'nizi her sipariş ettiğinizde kesinlikle bir promosyon çantası alamıyorsunuz, bunun yerine, her içeceğin geldiği kabı markalayarak maksimum görünürlük ve marka alaka düzeyi.



Promosyon Ürünlerinin Yatırım Getirisini Hesaplama

Dijital pazarlama kampanyalarının çoğu çevrimiçi araçlarla ölçülebilmesine rağmen, geleneksel pazarlama tekniklerinin verimliliğini izlemek ve dönüşüm oranlarını ölçmek biraz daha opak olabilir. Aslında, YG'nizi ölçmenin ve izlemenin kesin bir yolu yoktur, çünkü promosyon pazarlamanızı dünyaya yayar yayınlamaz, erişimini ölçmek için onunla yeterince iletişim kurmanın pek çok yolu yoktur.


Potansiyel kitleniz o kadar geniştir ki, gösterimleri kaydetmek için herhangi bir önemli ölçülebilir nokta olmadan, tüketici yollarını promosyon çanta ürünlerinizden satış noktasına kadar tam olarak belirlemek zor olacaktır. Bununla birlikte, sayısal verilerin kesinliğinden yoksun olsa da, promosyon mallarının ROI'sini ölçmenin "vekil" araçları vardır. Kâra odaklanmak yerine geriye doğru çalışın ve bunun yerine ilk yatırımdan ne kadar tasarruf edebileceğinizi belirleyin; promosyon pazarlamasına yapılan tek yatırım maliyetini, marka farkındalığını artırmak için kullanabileceğiniz diğer medya kanallarıyla karşılaştırmak. Nasıl daha fazla potansiyel müşteri oluşturacağınızı öğrenmek için Roof Engine ile iletişime geçin.


Benzer şekilde, satışların dönüşümünü promosyon amaçlı bir pazarlama kampanyasından önce ve sonra, sayılardaki değişimi ölçerek veya belki de tüketicilerin şirketle iletişim kurmak için kullanabilecekleri ikincil, benzersiz bir telefon numarasını kullanarak ölçebilirsiniz. Ancak bu, başarıyı ölçmenin çok zayıf bir yöntemidir. Promosyon çanta ürünlerinin faydalarından biri uzun ömürlülüğü ve tekrar eden izlenimleridir, bu da dönüşüm korelasyonuna doğrudan bir uygulamayı ölçmeyi son derece zor hale getirir.


Promosyon çanta ürünleri, markalaşmanın ve tüketici davranışının daha soyut yönlerinde üstündür, bu nedenle başarısını ölçmenin birincil yollarından biri müşteriye kendileri yaklaşmaktır. Bu nedenle, promosyonlu ürünlerin faydaları hakkında derlediğimiz verilerin çoğu, her ikisinde de promosyon çanta ürünleri alma konusunda incelenen, rastgele seçilmiş 14.728 yetişkinden oluşan Birleşik Krallık çapında BPMA anketi gibi büyük anketlerden elde edildi. iş veya ev.



Promosyon Çanta Ürününün Faydaları

BPMA 2011 ulusal anketinin Birleşik Krallık'taki promosyon çanta ürünlerinin gücüne ilişkin verilerinden ve 2016 ASI Global Reklam Uzmanlıkları Gösterimleri Çalışmasından elde edilen verilerden hareketle, aşağıdakiler promosyon çanta ürünlerini kullanmanın kanıt niteliğindeki faydalarıdır.


Uzun Vadeli Marka Tanıma ve Farkındalık Yaratır

Tamamen görünürlüğü sayesinde, promosyon çanta ürünleri, marka bilinirliğini ve farkındalığını artırmak için mükemmel bir yoldur, yalnızca onu doğrudan alan kişi için değil, aynı zamanda yeni bir grup insan etrafında her kullanımıyla.


Katılımcıların% 66'sından fazlası, son 12 ayda alınan promosyon çanta ürününde markayı hatırlayabileceklerini iddia etti ve çoğu katılımcı (% 87) bir yıldan daha uzun süre bir promosyon çanta ürünü saklayarak etkisini diğer pazarlama kanallarından çok daha uzun süre korudu. Markalı promosyon çantalar gibi ürünlerin potansiyel kamusal kullanımıyla birleştirildiğinde, bu izlenimler daha da çoğalır. Özellikle bir çanta moda olduğunda veya son derece stilize edildiğinde, marka logosunun hatırlanması ve hatta kendi başına lüks bir ürün olarak aranması çok daha muhtemeldir.


Anket, ürüne bağlı birçok kişinin promosyon çanta ürünlerini yeniden hediye edeceğini ortaya çıkardı. Yani, siz farkına varmadan, bir parça mal sonsuz bir izlenim ağı yarattı ve markanızı potansiyel müşterilere tanıttı.



Tüketici Satın Alma Davranışını Değiştirir (Sizin Lehinize)

Ortaya çıkarılan markalı promosyon ürünleriyle ilgili daha şaşırtıcı istatistiklerden biri, alıcı alışkanlıklarını nasıl değiştirebilecekleridir. Ücretsiz bir hediye teklif edildiğinde, birçok tüketici onu almak için markaları değiştirmeye istekliydi ve bir promosyon kampanyasının parçası olarak ücretsiz bir hediye verildiğinde, daha fazla müşterinin markayı hatırlaması ve satın alması muhtemeldi. Ayrıca, yarışmalar yoluyla veya ödül satın alarak müşterilere ücretsiz hediyeler sunmak, marka sadakatini güçlendirir.


Markanızı Kitlenize Daha İyi Bağlar

Promosyon çanta ürünlerinin yaptığı en önemli şeylerden biri, müşterilerinize işinizle yakın bir bağ kurmaktır. Onlara tutmaları ve dokunmaları için somut bir şey sunarak, başka hiçbir medyanın yapamayacağı doğrudan bir bağlantı kuruyorsunuz. Benzer şekilde, promosyon ürününüzü akıllıca seçerek, mevcut pazarlama ve reklam kampanyalarınızla ilişkilendirecek ve bunları güçlendirecek bir ürün tasarlayarak, soyut kampanyalarınızı ilişkilendirilebilir bir gerçek dünya nesnesine sabitleyebilir, markanızı ve mesajınızı kullanıcıya faydalara bağlayabilir.



Promosyon Çanta Ürünleri Pazarlama Stratejisine Nasıl Dahil Edersiniz?

Promosyon çanta ürünlerini bir pazarlama stratejisinde birleştirmenin birçok yolu vardır, ancak herhangi bir promosyon pazarlamasında izlenecek üç ana kural vardır;


  • Kullanışlı hale getirin
  • Akıllı olun
  • Alakalı hale getirin

Yukarıda belirttiğim gibi, marka imajınızı ve ideallerinizi genişletmek ve güçlendirmek ve müşterilerinizin hayatına nasıl fayda sağladığınızı kanıtlamak için promosyon çanta ürünleri kullanılmalıdır. Örneğin, bir kozmetik firmanız varsa markalı bir makyaj çantası vermeyi düşünün.


Makale boyunca, 'hediye' kelimesinden çokça bahsetmiştim, çünkü öncelikle promosyon çanta ürünleri vermek en etkili dağıtım yöntemlerinden biri. İster mağazada promosyon amaçlı pazarlamayı kullanıyor olun, ister eski güzel bir mısır gevreği kutusu oyuncağı gibi belirli satın alımlarla hediyeler verin veya sosyal medya kanallarınızda bir yarışma düzenleyerek bunu dijital pazarlama stratejinize dahil edin, promosyon çanta ürünleri vermek iyi bir iyilik sağlar sizin için pazarlamanızı etkili bir şekilde yapması için başka birini işe alırken tüketicilerle. Benzer şekilde, pazara yeni bir ürün piyasaya sürüyorsanız, muhtemelen bir ürün lansmanı etkinliği planlıyorsunuzdur.


Disney gibi büyük bir markaysanız, promosyon çanta ürünleri bir gelir akışına dahil edilebilir; özellikle Adidas ve Nike gibi spor giyim şirketlerinin yaptığı en akıllıca şeylerden biri kıyafetlerini promosyon ürünlerine dönüştürmektir. Sadece doğrudan kar elde etmelerini sağlamakla kalmayıp, aynı zamanda dolaylı olarak marka farkındalıklarını artırmalarını ve mağazalarına trafik çekmelerini sağlayarak müşterileri yürüyen reklam panolarına dönüştürüyorlar.


Nihayetinde, pazarlama ve reklam stratejilerinizle bağlantılı olarak promosyon çanta ürünlerini nasıl kullandığınız markanıza bağlıdır. Ancak kesin olan bir şey varsa, o da promosyon pazarlamasının kesinlikle yatırıma değer olmasıdır.


Yorumlar

Popüler Yayınlar